08.04.2018

Inspirasjonstur.

Kalenderen sier det er vår, men snøen er dyp her på Finnskogen, derfor reiste jeg og min hagevenninne Gunn til Oslo på inspirasjonstur sist fredag. Hos Blomsterhagen på Abildsø var det også mye snø. Men det spirte og grodde i det varme nye veksthuset som Anja var så fornøyd med. Åkerbutikken skulle åpne dagen etter og Ida, Benedicte og Anja hadde det travelt med å bære rundt på blomster og dandere det de hadde kjøpt inn av økologisk dyrkede planter for salg. Ta deg gjerne en tur dit i løpet av sommeren, og les mer om Blomsterhagen på Abildsø HER.

Videre reiste vi til de nye lokalene til Blomsterringen As, som er en stor blomstergrossist jeg handler blomster fra når jeg har store oppdrag som krever farger til mosedottene. Her var bøtter og hyller fulle av alt det herlige en kan drømme om av snitt- og potteblomster på denne årstida.

Denne buketten med ranunkler ble med hjem til inspirasjon, glede og en drøm om sommer som nærmer seg litt etter litt...... Og nå er jeg vårinspirert, skal brette opp ermene og ta i et tak med opprydding og rigging på verkstedet de nærmeste dagene!

Ha en fin og inspirerende vår du også!

Hilsen 
Kari
tlf  +47 95137750


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!