13.04.2018

Hagemessen 2018.

Ja i år flytter jeg igjen halve Atelier Kari til Hagemessen 2018. Årets store hagehappening arrangeres 20.-22. April på Lillestrøm. Du finner meg på stand C02-19 og på Scenen i hall C hver dag kl 12.00.

I år har jeg med meg en ny medutstiller, Gunn Elisabeth Hagen fra det nystartede firmaet Hagen i Hagen i Grue. Gunn har allsidig bakgrunn og er i tillegg til å være staudeentusiast en av Norges flinkeste neverflettere. Og hun vil ha med seg for salg neverprodukter i tillegg til planter og hageting. Les gjerne mer om Gunns hageprosjekter HER.

Kom og besøk vår stand og se hva den flinke gartner og håndverker Gunn har å by på.

Jeg har som alltid med meg naturdekorasjoner, blomsterideer og hobbymaterialer så du kan få lagd deg dine egne dekorasjoner Velkommen til vår stand på Hagemessen!

Hilsen Kari
tlf 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!