10.12.2017

Å danse med hjerter og julekranser!

Workshop og kurs på Finnskogtoppen Velværehotell er nytt i år. Samarbeide med Finnskogtoppen er kjempehyggelig når så glade og fingernemme damer melder seg på Julekurs og nærmest danser av glede når lavhjertene ble så fine.

På kursene mine lærer folk først og fremst teknikk og å se muligheter med naturmaterialer vi kan finne rundt i nærmiljøet der vi bor. Se gjerne på min DIY-side og få tips til å lage en fin KRANS til Jul.

Skaperglede og naturglede går hand i hand hos meg. Og jeg bare elsker å dele og å gi inspirasjon videre. Og når kursdeltakerne er så stolte og fornøyde med det de lager, håper jeg de fortsetter å skape naturdekorasjoner når de kommer hjem.

Jeg takker Frøydis, Kikki og Grethe fra Buskerud for to hyggelige formiddager, og jeg ser fram til å ha workshop på Finnskogtoppen til våren også. Da er står blant annet vårlige kvistkranser på hotellmenyen. Hvem ønsker ikke alt i ett? Kreativitet, naturglede, trim, god mat, terapi og velvære...  Les mer HER .
Ha kreative førjulsdager dere også!

Hilsen Kari
tlf +47 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!