25.11.2017

Velkommen!

Ja i dag ønsker jeg velkommen til Julehus. Både for vanlige besøkende og for en hel buss fra Lørenskog Husflidslag. Atelier Kari har 10-års jubileum og da er det utrolig hyggelig å få besøk fra et husflidslag som jeg har hatt mange års samarbeid med, både med foredrag og kurs i naturdekorering hver vår og høst i flere år. 

Og da må det pyntes litt ekstra på Atelieret. Her er det høyt under taket. Så det passer med en stor hengekrans i gran og med 13 amaryllis. Blomstene holder i ca 14 dager når jeg er flink til å fylle stilkene med vann ca. annen hver dag. Og så har jeg funnet ut at det er passer å bytte ut halvparten hver uke, og da blir det en fin blanding av lekre blomster som er i knopp, til blomster som er fullt utsprunget.

Mange synes nok det er litt tidlig med utsprunget jul allerede nå i november, men det hører jo med til et juleverksted som skal være til inspirasjon i god tid for gjør-det -selv prosjekter. Så alle er velkommen til mitt Julehus i skogen. for å få inspirasjon! Åpent fredag og lørdag 11-17 og på forespørsel.

God helg!

Hilsen Kari
tlf +47 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!