10.09.2017

Flere Inspirasjonsforedrag og Workshops på Finnskogtoppen i høst.

Mens sommeren blomstrer med sine siste sommerblomster, forbereder jeg mange ulike aktiviteter ut over høsten. Blant annet hele 9 ulike aktiviteter på Finnskogtoppen Velværehotell. Det er utrolig morsomt å holde inspirasjonsforedrag på Finskogtoppen! I år er det første året jeg også inviterer til workshops og kurs i sammen med hotellet.

Allerede 25.- 26. -27 september kan du delta på ulike aktiviteter.  Er du interessert, les mer om hva du kan lære om naturdekorasjoner, villkvister og mosedotter HER. Det er bare å ringe meg hvis du vil vite mer om programmet. Gøy blir det i alle fall!

Mens pelargoniaene enda blomstrer, planlegger jeg markeder, utstillinger, kurs, foredrag og jeg plukker masse lav for å bruke til vinteren.

Ha en fin søndag du også!

Hilsen Kari
tlf + 46 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!