17.04.2017

Kreative Anne blir med meg på Hagemessen.

Jeg er så heldig å få med meg Anne Weiby som medutstiller på Hagemessen til neste helg 21.-23. april. Anne kaller sine ville ideer Kreativ Galskap. Du finner disse morsomme hageskulpturene som hun har lagd på vår stand C01-21.

I tillegg til disse festlige fugleskremselene (som ikke skremmer en spurv en gang), lager hun skulpturer i metall, redesign og keramikkartikler til blomsterfrelste. Anne er utdannet blomsterdekoratør og har blitt en god venninne etter at vi studerte sammen på et fagskolestudium i Eksperimentell Formgivning med Plantematerialer forrige skoleår på VEA.

Fint at noen kan hjelpe meg litt på standen når jeg skal holde foredrag  med demonstrasjon på Hagemessa i år som for to år siden. Jeg inntar scenen i hall C og i år er temaet "Ureiste dekorasjoner fra skog og hage", Fredag  21. april kl 14.00-14.45, Lørdag 22. april kl 13.00-13.45 og Søndag 23. april kl 14.00-14.45.

Besøk Anne og meg på stand i C-hallen, i Kunnskapsgaten på standnr C01-21. 
Kom gjerne og ta en prat med oss!


Hilsen Kari
tlf  +47 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!