28.04.2017

Invitasjon til en dans med blomster, villkvister og mosedotter.

Det sies at livet ikke er en dans på roser, men jeg kan fortelle at det veldig gjerne kan være en dans MED blomster, villkvister og mosedotter. Bli med til Drammen på kurs 9. til 11. juni 2017 og lær hvordan. Påmeldingsfrist 30. april. Les mer om kurset og påmeldingen HER.

Sommerlig hårkrans.

Det er sikkert flere grunner til hvorfor flere og flere vil gå på kurs og lære mer om blomster og naturdekorering. For meg har det vært viktig å strekke meg for å videreutvikle det jeg arbeider med. Så jeg deltar gjerne på kurs og workshops. Å lære om nye muligheter for å få utløp for den kreative Kari er veldig gøy, og et nødvendig gode!

Hengekroner, en spennende teknikk med mange ulike materialer.

Etter endt etterutdanning og flere kurs på VEA (Norges Grønne Fagskole), ønsker jeg mer enn noen gang å dele kunnskap, tips, ideer og naturgledene med andre. Mitt selvlagde motto sier; "Naturen hogger tak i hjerteføttene og lar dem danse!", og jeg inviterer alle til en dans med villkvister, mosedotter og blomster.

Kurset mitt har de i Drammen kalt Naturdekor, og Sommer med Naturmaterialer er arbeidstittelen. La deg inspirere til å bruke naturmaterialer fra norsk natur og sette det sammen til de vakreste dekorasjoner. Det er et omfattende program hvor en lærer mange ulike teknikker. Buskerud Husflidslag er arrangør og de har flere kurs samme helgen. 

Vi skal lage blomsterkranser til håret, lavhjerter, kvistkranser, blomsterholdere og små hengekroner. Vi skal også lære å pynte dekorasjonene med "alt vi kan finne i naturen". Håper vi treffes!

Ønsker dere alle fine vårdager, og litt varmere vær!

Hilsen Kari
tlf +47 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!