01.04.2017

Giveaway på Hagemessen

Hei igjen! Nå er det snart Påske, og første helga etter Påske kommer vårens store eventyr for de hagegale, Hagemessen på Lillestrøm 2017 - 21. til 23. april, og jeg har Giveaway.

Jeg har fått 12 inngangsbilletter å gi bort på Blogg og Facebook. En av de interesserte får i tillegg et enkelt lavhjerte fra Atelier Kari som de kan hente på Hagemessa. Har du lyst til å delta. les mer nedenfor.

Giveaway premier: 
1. premie: Et lavhjerte og 2 billetter til Hagemessen, billettene sendes i posten. Hjertet hentes på min stand på Hagemessen. 
2. premie: 2 billetter til Hagemessen, sendes i posten. 
3. til 10. premie: 1 billett til Hagemessen som sendes i posten.

Slik kan du vinne:
Før kl 24.00 lørdag 15. april :
  • Skriv en melding med navn og adresse i kommentarfeltet om at du ønsker å vinne. Del gjerne innlegget på sosiale medier og til venner på mail.
  • Eller du kan legge igjen en kommentar og like og dele Atelier Kari på Facebook, i innlegget som omtaler Giveaway på Hagemessa.

Trekningen blir kunngjort i kommentarfeltet her på Bloggen og på Facebook søndag 16. april.

Jeg gleder meg til å hilse på mange kjente og ukjente hageentusiaster, ha demonstrasjonstand (C1-21 Kunnskapsgaten) og foredrag på messa!

Kanskje vi treffes?


Hilsen Kari
tlf + 4795137750

3 kommentarer:

  1. Drar veeeeeldig gjerne på Hagemessen :) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig Cat! Hvis du skal være med i trekningen må du sende Fullt navn og adresse, men gjerne til min mail kar-rudi@online.no Hilsen Kari

      Slett
  2. 52 fra Blogg og Facebook ønsket å delta i trekningen om et Lavhjerte og 12 gratisbilletter til Hagemessen 2017.
    Vinnerne ble: Lavhjertet + 2 billetter til Trine, 2 billetter til Anne og 1 billett til Adrian, Heidi, Linda, Inger, Sølvi, Anette, Aslaug og Eva.
    Dere som ikke var så heldige, kan gå inn på linken for å forhåndskjøpe billetter til Hagemessa her: https://tikkio.com/tickets/2125-hagemessen

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!