12.03.2017

Vårinspirasjon på Atelier Kari.

Det har blitt skikkelig vår på Finnskogen, det drypper fra takene, er - 10 C 0m natte og + 10 C midt på dagen. Vekslende vårvær. Jeg har lagd meg en hengende vårhage i taket på Atelieret.

Glasskolbene kan gjerne brukes til telys og miniplanter, men også til hengevaser. For å få den rette vårstemningen, er de pyntet dem med bjørkekvister, små påskeliljer, ranonkler og gåsunger i et litt viltert arrangement. 

Og så ble det vårstemning med påskeinspirasjon til Finnskogutstillingen. Mange besøkende var interessert i å ha med en hjem i går. Det er veldig hyggelig å få positiv respons.

De hengene glasskolbene har jeg kjøpt inn fra den norsk grossisten Binderisentralen, og gulleggene er fra Shishi.

Det er så flott å skape skikkelig vår og påskestemning i takkransen på Atelieret. Etter at Finnskogutstillingen avsluttes i dag, skal jeg ha våråpent for besøkende på atelieret: 

Åpent Torsdager -Fredager - Lørdager kl 11-17 fram til 8. april, Velkommen!

Ha en kreativ vår du også!

Hilsen
Kari
tlf:  +47 95137750

4 kommentarer:

  1. Nydelig var det! Ønsker deg fine dager i den gryende vår!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og ha en fin vår selv!

      Slett
  2. Så flott, kreativ vårinspirasjon! Ha en fin vår Kari:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og ha en inspirerende vår selv!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!