13.11.2016

Hjerte til Gunnhild.

Tenke seg til, i januar i fjor tikket det inn noen få bestillinger på avanserte materialhjerter, også en bestilling fra Gunnhild. Og det var fint! Men videreutdanning, andre bestillinger og mangel på lang bjørnemose har resultert i at Gunnhild ikke har fått hjertet sitt før nå.

Det er jo ganske flaut, og slett ikke noe jeg er stolt av å ha somlet slik. Husk å skriv "Haster veldig!" på bestillinger til meg, ikke skriv "Haster ikke...". Da tar det uker, mange uker. Etter hvert i høst fant jeg mye fin og lang bjørnemose og hjertet ble ferdig.

Fargen på renset og tørket lang bjørnemose er så flott sammen med lav, kongler og rødrandkjuker.

Bjørnemosestruttene fletter seg naturlig inn i hjertet og hjelper meg til å lage fine avslutninger. Jeg er utrolig takknemlig for alt det spennende og flotte som jeg høster i skogen og finner glede i å bruke på min måte!

Nå ønsker jeg Gunnhild lykke til med hjertet og jeg håper hun blir fornøyd.

Ha Kreative Dager alle sammen!

Hilsen Kari
kar-rudi@online.no
tlf +47 95137750

12 kommentarer:

  1. Det er så fint det du lager. Og så inspirerende! Jeg har nettopp vært og hentet hjem endel materiale fra naturen, bl.a. bjørnemose, men ikke hadde jeg kommet på at jeg kunne bruke det på en slik måte. Ha en fin dag. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Liv! Så fint å kunne inspirere andre. Lykke til med kreative krumspring med naturmaterialer!

      Slett
  2. Nydelig! Utrolig å greie å få til noe så fint!

    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem Inger G.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha for skryt Inger! Klem skal du selv ha! Kari

      Slett
  3. Hej Kari!
    Jeg bare stor nyder at følge med i dit kreative og smukke binderi-det er INSPIRERENDE.
    Hilsner og klem fra Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anette! Så hyggelig at du liker det jeg lager og at jeg er til inspirasjon. Ha kreative dager! Kari

      Slett
  4. piękne dekoracje - pozdrawiam

    SvarSlett
  5. I like your works. All are so nutarefull.Jolana from Pinterest

    SvarSlett
    Svar
    1. thank you Jolana! Nature is beautiful!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!