30.10.2016

Fine dager hjemme på verkstedet!

Hverdager er de beste dager!  Etter fire uker med  "Høstinspirasjon" og åpent Atelier og arbeid med bestillinger på verkstedet, er jeg utrolig fornøyd. Takk til dere som har kommet på Atelierbesøk! Jeg har kommet langt med "gamle" bestillinger, og så er det så utrolig trivelig å høstpynte litt for min egen trivsel også.


Vasekranser av granrøtter er pyntet med liljer og rognebær på tråd. Og så har jeg lagd et lite hjerte til meg selv.

Nytt hjertedesign med sjegglav var fint å få til!

Har du lyst til å besøke meg til neste uke? Da starter jeg for alvor med "Førjulsverksted". Åpent torsdager, fredager og lørdager kl 11-17. Velkommen!


Hilsen Kari fra Finnskogen!
tlf +47 95137750
kar-rudi@online.no

6 kommentarer:

  1. Du lager så stilige dekorasjoner og buketter. Skulle veldig gjerne kommet på besøke, men det er litt vel langt borte for oss. Lykke til videre. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for skryt! Kom gjerne innom om du er i nærheten. Ha en fin høst!

      Slett
  2. I love this heart:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you Beata! decorations from the nature is always lovely :o)

      Slett
    2. Så mye fint du har laget Kari! Hjertedesign med skjegglav var Vakkert!Ha inspirerende høstdager :)

      Slett
    3. Takk Inger Johanne! Ha fine høstdager!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!