15.11.2014

Karis BitteLille nettbutikk.

Jeg er så glad! For nå har jeg fått mange bestillinger på grønne julekranser fra de jeg sendte til i fjor. Det er godt å vite at de liker det jeg gjør, at de tar seg bryet med å bestille i år også. I Karis "BitteLille Nettbutikk" ser du eksempler på hva jeg kan sende. Her er linken til siden: BitteLiten Nettbutikk som du også kan se øverst i menylinja på bloggen min.

Hvis du ikke ønsker en krans med så mye pynt, lager jeg også kranser med bare naturpynt og kanskje med en enkel sløyfe for de som vil ha det. Morsomt å lage dem litt forskjellige.

Og til dere som har vunnet billetter til JuleExpo, så blir det hyggelig å treffe dere neste helg! Vinnerne er: På bloggen: "Skvettlapp", "Mormor Mamsen", "Sosa" ,"Laila". Disse vant på FB: Kari Kjosbakken, Astrid Lewis og Tove Drolsum. Dere må snarest sende meg en melding med navn og adresse, så billettene kommer fram i tide! 

I morgen har jeg kransekurs i Lørenskog husflidslag og jeg gleder meg til å spre natur- og skapergleden til et fulltegnet julekurs! Fint å ha travle førjulstider!

Ønsker du deg en julekrans fra naturen?


kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!