25.05.2014

Trippeljubileum - Mye å feire!

Jeg har lagd en jubileumsbukett til meg selv. For i år er AtelierKari 10 år som minibedrift! Jeg startet opp med naturdekorasjoner som et bedriftsprosjekt for snart 15 år siden, men som selvstendig bedrift bare for meg selv, har jeg holdt på i 10 år. Og det har vært en flott reise, med en virksomhet som mer og mer har utviklet seg til en livsstil, mer enn bare en jobb.
 
Enda mer å feire: Jeg har nå blitt tatt opp som medlem i Norske Husflidshåndverkere. Etter en omstendelig søknad og juryering av fire naturdekorasjoner og kranser kom jeg meg helskinnet i gjennom nåløyet. Det er stas å få være med i et faglig felleskap med dyktige håndverkere og kunsthåndverkere. Se den fine presentasjonen på nettsida til Norges Husflidslag HER
 
Og hva mer har jeg å feire? Jo, jeg har fyllt 60 år og drømmer om å kaste meg ut i en enda mer ellevill lek med mosedotter, villkvister og blomster. Med alderen kommer jo erfaring og kunnskap, og kreativitet har jeg aldri savnet. Så jeg har stor tro på at flere kreative drømmer vil bli virkelighet i mitt jubileumsår. 
 
Snart titter solen fram igjen!
Ha fortsatt flotte maidager!


kar-rudi@online.no

2 kommentarer:

  1. Anonym5/26/2014

    Kjære Kari.

    Da vil jeg gjerne får gratulere! Gleder meg med deg :-)
    Ha en riktig fin dag!

    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anne-Britt! Ha en riktig fin forsommer! Klem fra Kari!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!