02.03.2014

Gleder meg til Finnskogutstillingen!

Finnskogutstillingen er til helga og eg åpner dørene til Atelier Kari fredag 7. mars og har åpent hele helga. Men mye skal forberedes før det. Blant annet venter jeg tre hyggelige damer til dagskurs i dag, og det blir morsomt. Så skal jeg levere flere dekorasjoner i Oslo til uka. Etter det kommer kommer den store vinterfestivalen med konsert og mange kunst- og håndverksutstillinger.
 
Hva skal jeg finne på for noe nytt til Finnskogutstillingen i år? Noe friskt og vårlig bør det absolutt være, og gjerne noe nytt og festlig også. Nå har jeg fremdeles noen dager for å finne ut av det, og i mens tar jeg gamle bilder til hjelp for å finne vårlig inspirasjon.
 
Velkommen til kreative dager og inspirasjon på Atelier Kari fredag 7. mars, lørdag 8. og søndag 9. kl 11 til 18! Mer om resten av programmet til Finnskogutstillingen ser du HER.


kar-rudi@online.no

4 kommentarer:

  1. Så masse flott!

    Lukke til :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk snille deg! Og ha en kreativ vår!

      Slett
  2. Lykke til med utstillingen. Så mye fantasi som er i sving i ditt hode, tror jeg ikke det byr på problemer å finne på noe spennende til arrangementet.

    SvarSlett
  3. Jøye meg for en tiltro til min kreativitet Janne, tusen takk! Og ha kreative vårdager du også!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!