24.09.2013

Heldige meg!

Ja jeg føler meg virkelig heldig som har en så flott jobb og familie og venner som heier på meg! Nå er høst- og juleprogrammet mitt er i boks. Utstillinger, markeder, kurs, foredrag og åpent juleatelier her hjemme på Atelieret. Jeg gleder meg virkelig til å treffe masse flotte og hyggelige folk! Se arbeidsprogrammet mitt HER.
 
Jeg nyter høsten med alle fargene. Men i all travelheten er det lett å overse det som naturen har å by på. Så plutselig kan høsten være over og øyeblikkene borte. Og det er også lett å glemme å gi de menneskene jeg møter litt oppmerksomhet og varme. Så kan livet butte i mot av og til, både på den ene og andre måten..... Og det er da jeg må jobbe litt ekstra med meg selv. Passe på å ikke dyrke de negative tankene som kommer, men heller kjenne litt ekstra godt etter om det var så ille allikevel? 
 
Å være tilstede der jeg er og gi dem jeg møter et smil, kan skape dårlige vilkår for negative tankekrøller. Men jeg må daglig jobbe med meg selv og gjenoppdage de deler av livet som er fint, morsomt og ikke minst meningsfullt.

Å være lykkelig er et hardt og strevsomt arbeid. Det erfarer vel dere også ofte?

Ha en flott og kreativ høst alle sammen!


kar-rudi@online.no

5 kommentarer:

  1. Takk for fine ord. Du har så rett !
    Det er så lett å la plager og lyter fylle tankar og tid, men igjen og igjen
    opplever eg at i samvær med andre får ein fylt opp "krukkene" og kjem styrka ut.
    Nydelege bilde du har, og du har ein spennande haust framfor deg, med masse aktivieteter og oppdrag !
    Ynskjer deg lukke til !
    Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne-Mari! Fint at du liker bildene og det jeg skrev! Ha en god og kreativ høst selv!

      Slett
  2. Så kjekt! Glad du har gode dagar, sjølv om dei er travle.

    Haustklem

    SvarSlett
  3. Travle og gode dager Ja! Ha en flott høst! Klem fra Kari!

    SvarSlett
  4. Du har jammen nok å henge fingrene i. Det er sikkert kjekt å kunne reise litt rundt og opplev Norge samtidig som du også er på jobb.

    Det er hard jobb å være lykkelig. Men uten å ha opplevd motgang vokser man vel heller ikke som menneske.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!