13.09.2013

Et hav av blomster og mye mer!

Nå som høsten har kommet og enga hjemme har visnet, da er det nesten litt voldsomt å komme til Blomsterhallen på Økern. Her er det grossisthandel med blomster for alle blomsterbutikkene i hele Østlandet. Deilig å se et slikt fargesprakende blomsterhav!
 
Som oftest besøker jeg Blomsterhallen for å handle hos Bindericentralen som selger masse utstyr til blomsterbutikker. Her potter, vaser, vikletråder, silkepapir, kurver, oasis og silkebånd i alle de farger du kan drømme om. Jeg besøker dem bare en 3-4 ganger i året og kjøper mye av det jeg trenger av tekniske materialer, og bråmangler jeg noe, sender de også hjem til meg i atelieret. Men jeg liker å se og plukke på ting, og de har alltid noe nytt å spennende å vise fram! Julie Fernande og Fredrik er like hyggelige og hjelpsomme hver gang jeg kommer. Takk for god service!
 
Ha en fin helg alle sammen!
 
Hilsen Kari
kar-rudi@online.no

3 kommentarer:

  1. Så nydeleg! Snop for augene :-)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Åh, på sånne steder glemmer man tid og sted!! ;)
    Herlig mangfold og fargefest!
    Passer på å ønske deg en god helg! :)

    SvarSlett
  3. Anonym9/13/2013

    Åh, en fryd for øyet. Der kunne jeg ha gått rundt i timesvis... ;-)
    Å jobbe med blomster er jo virkelig en glede.

    Ha en fin helg, Kari!

    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!