27.04.2013

Som en vårvind til Eidsvoll Verk.

Våren er her, og vi skal endelig nyte vekstene som titter fram i skogen etter en lang vinter. Men jeg har oppdaget at jeg må bruke alle anledninger til å glede meg over de nære omgivelsene her på Finnskogen hvert sekund jeg kan. For dette blir en travel vår og sommer, må nærmest fly som en vårvind til over sommeren. Først skal jeg på Hagefest!
 
Hagefest og Hagemarked på Eidsvoll Verk 4. og 5. mai. Som jeg gleder meg! Trykker du på bildet over, ser du programmet litt forstørret. Det er et flott program med dedikerte foredragsholdere. Dette er noe for alle hageglade! Selv skal jeg ha stand inne, så hva jeg får med meg av hva som ellers skjer, vet jeg ikke. Men morsomt skal det bli!

Og så må jeg jo lage noe nytt når jeg reiser ut av Finnskogen. Dette er dyrket pil som jeg fikk av snille Skovstuen Pil på Hagemessen. De trodde kanskje jeg kunne få noe dekorativt ut av disse toppskuddene. Og jeg må jo prøve!
 
Litt planting og opprydding ute må også til. For 9. til 12. mai er det Kulturruta 2013 på 14 forskjellige steder i hele Grue. Her hjemme på Atelier Kari åpner jeg dørene og ønsker dere som vil ha vårinspirasjon velkommen!

Det å være i vinden er hyggelig, men travelt! Hele vår og sommerprogrammet mitt med med kunstutstillinger og markeder med linker og flere detaljer finner du HER.

Kanskje vi sees?


kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!