08.04.2013

Med heklede blomster til Hagemessen.

Nå er det - 10 grader hver morgen og ikke en gåsunge, hestehov eller noe annet vårlig å se i skogen. Det ville bli ganske stusselig å reise på hagemesse uten blomster. Så nå har jeg heklet meg blomster for å servere på Hagemessen på Lillestrøm til helga.

Blomstene vil bli servert på min inspirasjons- og salgsstand lengst oppe i Hall B, standnr. B03-31. Jeg skal også ha demonstrasjon og foredrag fra scenen i nærheten både på lørdag kl. 13.30 - 14.00 og søndag fra kl 12.30 -13.00.

Blomstene er heklet i stiv lin og ullgarn for å kunne tåle et uteliv. Jeg skal i tillegg til mine naturdekorasjoner, ha med meg noe binderiutstyr for salg.
 
Se hvor fint Hagemessen 2013 har presentert meg på hjemmesiden sin HER! Jeg håper du har lyst til å treffe meg på Hagemessen? Kommer du, så fortell meg at du er en bloggvenn. Det er så hyggelig å treffe bloggvenner i RL!
 


kar-rudi@online.no

10 kommentarer:

  1. Så fine de er... du er nok en "Tusenkunstner". Gleder meg til hagemessen... kommer innom og hilser på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint! Si i fra at du er deg :o)

      Slett
  2. Mye fint i bloggen din som nå har fått Månedens bloggfokus hos oss i http://blopp.no. Vi håper dette vil gi deg litt flere besøkende.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fantastisk flott Morten, og takk til Blopp! Klem Kari

      Slett
  3. Så smart å hekle blomsterpynt! Kanskje deler du tips om oppskrift på disse?
    Lykke til på messa, blir sikkert moro!

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg kan gjerne dele oppskriften Kommer senere! Takk for tips.

      Slett
  4. Vakkert og fargerikt! Lykke til på messa! BB:)

    SvarSlett
  5. Acabei de conhecer o seu blog e amei de paixão tudo o que vi por aqui,principalmente a sua simpatia e sorriso contagiador!!!Parabéns! Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you for nice words Marie!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!