23.04.2013

Julerose i april.

Som mange andre kjøpte jeg denne store, flotte julerosen med meg hjem fra Hagemessen. Etter å ha gjort nytte for seg på min stand der, står den nå i staurene hjemme.

Ikke visste jeg at juleroser trives så godt i ruskete vårvær på Finnskogen. Det er synd at Atelieret mitt har stengt i vårbløyta på grunn av oppdrag andre plasser, for jeg ville hatt stor glede av å dele denne svære rufseplanta med flere.

Men jeg kan jo dele den her på bloggen og kanskje inspirere flere til å finne på noe morsomt og vakkert ute nå.

Og helt skjønn er den. Med sine spennende fargenyanser og former, er den til å dåne av! Jeg har skaffet meg en riktig gledesspreder når jeg inn i mellom får tid til å rydde ute rundt atelieret. For det er mye som kommer fram når snøen forsvinner.

Ha fine vårdager dere også!


kar-rudi@online.no

7 kommentarer:

  1. Helt fantastisk var julerosa du kjøpe deg:)

    SvarSlett
  2. Har bare ett ord Kari, Nydelig-vakkert.

    Hilsen Tove Kristin

    SvarSlett
  3. hallo ...sooooo groß habe ich sie noch nie gesehen ..einfach toll ..
    lg Mona

    SvarSlett
  4. Den var helt rååååå...:-)
    Herlig!

    SvarSlett
  5. Takk for at dere likte denne svære rufsen av en blomst!

    SvarSlett
  6. Stilig!
    Og er det noen som kan kalles en vårvind, så må det være deg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!