10.02.2013

Arbeidsmaur til Rorosmartnan.

I uka som kommer skal jeg være en skikkelig arbeidsmaur på atelieret. Rørosmartnan starter om en drøy uke og jeg skal som tidligere være utstiller i bakgården i Apotekergården.

Denne mauren er ikke mye til hjelp i hardkjøret for å få lagd fine dekorasjoner og ta med meg. Men det er en fin avveksling å lage noe gøy og annerledes innimellom.

Nå midt på vinteren ble lengselen etter sol og sommer, blomster og småkryp så sterk at jeg er i fred med å lage noen kamerater til denne dronningmauren her. Kanskje det blir en hel maurtue  hos meg utover våren....

Men mest av alt gjelder det nå å få fart på fingrene og lage flotte kranser, hjerter og blomsterholdere. Jeg har ellers et travelt vårprogram i år med Utstillinger og Kurs.

Og først gleder jeg meg til Rørosmartnan 2013!
 Kanskje jeg ser noen av dere der?



kar-rudi@online.no

7 kommentarer:

  1. Du e no snodi (rar)!
    En maur!
    Klem fra nord!

    SvarSlett
  2. Anne-Britt2/10/2013

    Hei, Kari.
    Håper du får en god opplevelse på Røros også i år. Skal vist være en meget flott stemning der oppe.
    Hilsen Anne-Britt :-)

    SvarSlett
  3. Er sikker på at du får produsert masse innen du reiser til martnan på Røros. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Gleder meg, skal komme innom deg på Røros.

    Lykke til

    Hilsen Tove Kristin

    SvarSlett
  5. Kjempefine maur, i motsetning til de jeg har i sørveggen på våren.
    Lykke til med alt du skal framover, du lager så fine ting.
    Klem Laila

    SvarSlett
  6. Just found your Blog. Nice to make a visit with you today. Jack

    SvarSlett
  7. For en flott maur! Og dere er nok like arbeidssomme begge to;) Har aldri vært på Rørosmartnan, men håper det kan bli en gang.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!