19.12.2012

Småsøt jul med Wik og Walsøe.


Serviset og gavedesignet til Wik og Walsøe er ikke spesielt julete, men det passer veldig godt denne hyggelige høytiden. Kannene er fra størrelser på dukkeservise til en stor saftkanne. Og de er flotte å dekorere med blomster og naturmaterialer. 

Finn fram fløremuggene, også de som du har fra før i skapet, ta en furukongle oppi og kanskje som her ha i en lisianthus-blomst. Dette er en blomst som står ganske lenge, har opprinnelse fra Sør- Amerika og har fine forgreininger med knopper. De finnes i hvitt, blått, rosa og lilla som snittblomster.

Her har jeg blandet lisianthus med amaryllis i en bukettholder av naturmaterialer. Jeg bare elsker denne store vasen, men den er stor og krever masse blomster om en ikke som her bruker mye naturmaterialer.

Ha en fortsatt fin førjulstid!
 


kar-rudi@online.no

1 kommentar:

  1. Jeg har nettopp kjøpt den store vasen etter at jeg så den på nytt hos deg med amaryllis og kvister fra lerketre. Gleder meg til å bruke den i julen:) Skal nok få den inn på bloggen etter hvert, tenker jeg.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!