04.07.2012

Sommerstand med gresskroner.

Sist helg var jeg på Hagefestival på Dokka. Jeg hadde foredrag og demonstrasjon i tillegg til en workshopstand. På standen viste jeg hvordan jeg lager enkle gresskroner.

Gress er fint å bruke nå i førsten av juli. og materialet er jo lett å finne. Her har jeg brukt smylegress fra hogstflatene på Finnskogen.

Mange besøkte standen min, og folk syntes det jeg lager i naturmaterialer er spennende. Til helga er det Finnskogdagene. Da åpner jeg dørene for publikum her hjemme på Atelier Kari. Mer info HER.

Velkommen!


kar-rudi@online.no

4 kommentarer:

  1. Underbar gräskrona, du är helt fenomenal!!!

    SvarSlett
  2. Stilig Kari,,,,,,slike gresskroner er jo lekre å ha over bordet på sommerfesten. Tror jeg må prøve meg på det,,,,takk for ideen.
    God sommer og lykke til med markedsdager....
    Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og Lykke til med graskronene!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!