07.01.2012

Livet er en dans med roser!

Av og til drømmer jeg om at det vokste roser opp av snøen i skogen, masse roser. Det finnes mange flotte blomster å kjøpe med seg hjem til helga vinterstid. Min gjenganger er stadig roser. Kanskje fordi de står så godt til naturmaterialer, og kanskje fordi de er lett tilgjengelige å kjøpe med seg fra dagligvarebutikken.

I sammen med en bukettholder, et stativ i lavbevokste grankvister, står de fint og spredt i vasen og soler seg i blikket mitt. Snitt dem med lange snitt og ha dem i godt lunket vann med blomstergodis, da kan de glede deg i mange dager. Livet er ikke en dans på roser, men det kan være en dans med roser.

Gled deg selv og andre med helgeroser. God helg!


kar-rudi@online.no

6 kommentarer:

  1. Nydelig og god idè som vi alle kan klare å kopiere. Og "Dans med Roser"... den likte jeg godt. Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  2. Så fine!
    God lørdag :O)

    SvarSlett
  3. Nádherná kytice jako svatební ...bravo,Daja

    SvarSlett
  4. Så flotte roser og fin ide med å ha litt kvister :)
    Jeg har faktisk lært at livet er en dans på roser, man stikker seg iblant men forsetter bare videre med lærdommen vår :)))
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  5. Anonym1/09/2012

    For fine rosene! Fargene er kjempeflott. Kjøpte meg ranunkler for helgen. Alltid fint å ha fersk blomster i huset! :)
    Ha en fin fin mandag.
    Hilsen allesistgut :D

    SvarSlett
  6. Takk for fine kommentarer! Det var hyggelig! Og ja en kan kjøpe med seg andre blomster til helga også og danse med. Det er viktig å unne seg de små gledene.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!