27.12.2011

Kreative flasker.

Jeg er så glad for å ha en kunde som bestiller flaskepynting til jul hvert år. De blir gitt bort som et alternativ til blomster og  pyntes forskjellig hvert år. Jeg bruker litt omtanke på å finne fram til årets kreative flasker.

"Årgangsvinen" er plukket ut etter etiketten for å passe til pynten som er tenkt brukt. I år er det minikornnek, stri kråkefot, tags med neverhjerter og røde skinnsnorer.

God jul hører med, og i år er disse søte neverhjertene med å understreker akkurat det. Fint med litt gammeldags håndskrift, og de røde skinnsnorene var bare helt herlige å bruke.
Her er en ferdigpyntet flaske. Etterpå pakkes de i klar cellofan og er festlige å gi bort og ha som pynt til jul. Kanskje noen ikke blir åpnet før 20. dags Knut feier jula ut?

Ha en fin, fin romjul!

7 kommentarer:

  1. Ååå, so flotte og forseggjorte!!!

    SvarSlett
  2. Himla tjusiga flaskor, det är väl knappt att någon vill öppna dem när de är så fina! :o)

    SvarSlett
  3. Nå har jeg kommet hjem fra julefeiring i Danmark, vil bare ønske deg en riktig god jul og nytt år. Håper du får et fantastisk kreativt år 2012, jeg følger deg videre for inspirasjon setter stor pris på bloggen din.

    SvarSlett
  4. Du lager så mange utrolig flotte ting. De flaskene var supre. Jeg prøvde meg på en krans av bjørk for lenge siden....ja ja, ble ikke noen bilde på bloggen min av den nei..... hi hi.
    Ønsker deg en fin kveld videre :)
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  5. Rett og slett fint Kari,,,,,lkte så godt de taggsa dine.
    En koselig gave å få,,,,
    Anne

    SvarSlett
  6. Nettopp jeg nyter romjul. Herlig!!
    Flaskepyntingen er fanastisk. Så jo veldig fint ut. Godt nyttår!
    Hilsen allesistgut :D

    SvarSlett
  7. Takk for alle fine kommentarer! Fremdeles jul i stua her. Klem fra Kari

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!