29.12.2011

Fremdeles jul.

Dette var den jula som blåste bort for mange av oss. Men det er fremdeles jul. Jeg koser meg og velger innelivet. Asalea er en frodig og flott juleblomst som blomstrer lenge. Her har den fått juleselskap.

Jeg kaster ikke jula ut før 20. dags jul. Men kanskje juletreet ikke står så lenge. Da kan de håndmalte glasskulene fra gamle dager finne seg nye plasser og være til fryd og glede. Jeg har arvet disse, sammen med tenkningen om at jula skal være rosa også.

Kulene havnet i potta sammen med asaleaen som står i full blomst, mens julesnøen forsvant i regnværet også her på Finnskogen.  Håper dere får besøk av julebukker og gode venner i romjula!


kar-rudi@online.no

1 kommentar:

  1. Draha Kari,nádherny nový rok!!!!!Většina těh skleněných ozdob pochází z czech repablik kde já žiji,ručně malované!!!!!Daja

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!