19.06.2011

Sommerplaner med Rennebumartnan.

Denne sommeren føler jeg meg veldig privligert. Jeg har fått utstillingsplass på Rennebumartnan 19. -21. august. Det er skarp konkurranse om å få bli med, og de har lykkes bra med sine ambisjoner om å være den ledende utstilling for husflid og håndverk i Norge. Jeg gleder meg veldig til å delta og er i ferd med å eksperimentere videre med lav, kranser og former. Det er fint å kunne presentere noe nytt på Rennebu.
Men før jeg har kommet så langt at alt er pakket og klart til Rennebu, har jeg mye å gjøre på årets sommerfestival Finnskogdagene 8. - 10. juli. I tillegg til å ha åpent atelier på Finnskogdagene, har jeg oppdrag med å lage blomsterkranser og -buketter til ulike arrangement. Og jeg gleder meg til å fråtse i bruk av markblomster. Den lille blomsterenga ved atelieret blir overvåket med spenning, for det kreves masse blomster når 30 - 40 markblomstdekorasjoner møysommerlig skal knyttes sammen.

Ønsker dere lykkelige sommerdager!

9 kommentarer:

  1. Høres virkelig spennende ut! Jeg har faktisk aldri besøkt rennebumartnan; kanskje på tide:)
    Lykke til med festivaldager!!
    klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer Kari,,,har hørt mye positivt om Rennebumarkedet,,,,og om at der er det mye fint.
    Lykke til,,,,da har du sikkert mye å forberede.
    Ha en fin juniuke.
    Anne

    SvarSlett
  3. Så spennende med Rennebu, gratulerer. Denne gangen skal jeg da prøve å få med meg Finnskogdagene.
    Ha en fin uke, klem Laila

    SvarSlett
  4. Så nydelig så nydelig krans og bukett! At det går an å få det så vakkert alt :-) Lykkelige, blomstrende sommerdager ønskes til deg også - fra ei som "flykter" til Vågåfjellet og Jotunheimen i hele juli ;-)

    SvarSlett
  5. Lykke til på Rennebu. Har vært på martna der mange ganger og det alltid en stor opplevelse. Utrolig mange flinke utstillere å dette arrangementet.

    SvarSlett
  6. Gratulerer Kari, det blir spennende :O)
    Du er så utrolig dyktig, så det blir garantert suksess!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med plass på Rennebu! Der har jeg vært noen ganger, kanskje jeg dukker opp i år også...da får jeg jo se deg live! Lykke til med sommerfestival og Rennebu, og en God sommer til deg!
    Merete

    SvarSlett
  8. Anonym6/25/2011

    Takk for hyggelige hilsener og jeg blir veldig glad om jeg treffer noen av dere live på Rennebu. Ha en flott sommer! Hilsen Kari. (Er noe rart med google som ikke lar meg legge igjen kommenterer på egen blogg med navn og bilde, pussig)

    SvarSlett
  9. Fortsatt God Sommer!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!