22.05.2011

Utstilling med Pushwagner og Atelier Kari.

Hva har Pushwagner og Atelier Kari til felles? Jo vi deltar på Kulturruta 2011 i Grue 2. - 3. - 4. - 5. juni. Finnskogutstillingen inviterer til en kulturell rundreise til hele 16 steder med utstillinger på atelier, gallerier og andre lokaler i kommunen. Atelier Kari har åpent fra kl 11.00 - 18.00 2. til 5. juni og håper mange titter innom. 
Hos meg er det utstilling med egne naturdekorasjoner og designporselenet til Wik & Walsøe. Ellers kan du oppleve alt fra tradisjonshåndtverk til utstillinger med internasjonalt kjente kunstnere på rundreisen. Jeg gleder meg som en unge til denne kulturelle forsommermønstringen som vi startet til Kristihimmelfartshelga i fjor, og har planer for en videreføring også til neste år.  

Sombart program for alle utstillingsstedene ligger på kommunens nettside: Kulturruta. Det er også konserter, pubkveld og mer som skjer disse dagene.

Velkommen til Grue og Åpent Atelier Kari!

4 kommentarer:

  1. Utrolig flott idè! Imponert over alt dere får til :)

    SvarSlett
  2. Milá Kari,blahopřeji k výstavě jsi báječná obdivuji Tě!!!!!!!U nás také takové a jsou moooooooooc OK Daja

    SvarSlett
  3. Så gøy! Masse lykke til!
    Skulle gjerne tatt turen om det ikke var så langt.

    SvarSlett
  4. Finnskog-utstillingen høres kjempe spennende ut... der skulle jeg ha vært.
    Du tryller fram de mest fantastiske dekorasjoner.
    Ønsker deg lykke til med utstillingen.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!