15.05.2011

Blåbærlyng og peoner.

Det gleder meg veldig å få bestillinger til borddekorasjoner om våren da alt formelig spruter opp i limegrønne fristelser hvor enn jeg ser.
Det er tidlig vår. Her har villbringebærkvister, blåbærlyng, kråkefot og hvitveis fått følge av rosa peoner. Blåbærlyngen har begynt å blomster og flottere naturmaterialer finnes ikke til friske dekorasjoner.
Bestillingen denne gang var inkludert et stort naturpyntet kvisthjerte som også fikk følge av en peon. Her svøpt i cellofan og klart til overrekkelse. Kos dere med en deilig vår og ha en kreativ uke.

11 kommentarer:

  1. Så fint at du kombinerer ville vekster med hageblomster. Det gir et spennende uttrykk og bryter med de tradisjonelle blomstersammensetningene.

    SvarSlett
  2. Så kjempeflott, fint å kombinere skog og hage. Du er kjempe flink til å sette sammen. Kos deg med alt det fine vi for rundt oss nå fremover. Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig!!
    Rent,pent og naturlig!

    Ønsker deg en fiiin søndagskveld

    SvarSlett
  4. Ahoj Kari, nádherna dekorace,vše co naaranžuješ je taaaaaaaaaak krásné jsem nadšená!!!!!!u nás ještě pivonky nekvetou až zaasi deset dnů už se těším mám jich plnou zahradu všech barev .Daja-duha CR.

    SvarSlett
  5. Så flott:)
    ja, peoner er skjønt og deilig i kobinasjon med limegrønt!!!!

    ha en fin dag:)

    SvarSlett
  6. SÅ vakkert!! Ja du tryller frem skjønnhet både titt og ofte!!
    Vakkert med kombinasjonen av Peoner og ville naturplanter!!
    Ønsker deg en finfin 17. mai!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  7. Nydlige dekorasjoner, jeg er så spent på om pionene mine vil blomstre i år.
    Takk for koselig besøk her om dagen, kom igjen.
    Klem Laila

    SvarSlett
  8. Peoner er så nydelige, tror jeg må finne en plass til det i min hage også ;))

    SvarSlett
  9. Anonym5/20/2011

    Herlighet så kreativ du er :) Kjempefin blogg !!
    Heidi

    SvarSlett
  10. Nydelige dekorasjoner!
    Så flott å bruke vakre ting fra naturen sammen med hagens blomster!
    God helg!
    Klem Anne

    SvarSlett
  11. Så hyggelige kommentarer! Husk å plukk litt fra skog og hage selv da. Ha en flott dag!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!